26 Ekim 2014 Pazar

Sözde Çözüm Süreci





Hain pusu: 3 şehit
Şehit Kardeşlerimiz

Evet bildiğiniz üzere 3 şehit verdik. Hakkari Yüksekova'da 3 tane sivil gencimiz dolaşırken arkalarından ateş açılması üzerine ikisi bulunduğu yerde teki ise hastahanede ŞEHİT düştü. Öncelikle ailelerine baş sağlığı diliyorum ve tüm askerlerimize Allah yardım etsin diyorum.


Size şimdi şehit düşen 2 gencimizi göstereceğim.

Hain Pusu
Şehit düşen askerimiz
Hain Pusu
Şehit düşen askerimiz



Bu resimlere iyi bakın ! SÖZDE ÇÖZÜM SÜRECİ ! Siz gidin IŞİD için peşmergeye yardım edin onlar gelsin bizim askerimizi, canımızı, memleket bekçilerimizi arkadan kafalarına sıksın. Bu mu yaptığınız yardımın geri dönüşü? Bumu yaptığınız çözüm sürecinin geri dönüşü? Eğer bu ise bırakın çözüm sürecini de silah yardımını da. Bunlar insan değil ki de yardım edelim. Bunların azıcık şerefi, onuru olsa bunu yapmazlar zaten.


Çözüm süreci böyle gidecekse eğer bırakın yapmayalım süreç, değmez. Hatta değil bunlara silah IŞİD'de vereceksin soyunu kurutacak bunların. Bunlar bu dilden anlıyorsa bizde onların dilinden konuşacağız, eğer böyle yapmayacaksak işimiz zor. Sakın beni yanlış anlamayın. Benim Kürt'lerle alıp veremediğim yok hatta bazıları çoğu Türk'ten bile daha çok vatan sevgisi var. Ama bu PKK lılar hepsini yakacaksın. 

İnşallah bundan sonra bu tip olaylarla karşılaşmayız ve bi tane daha şehit haberi almayız Allah hepsinin ailesine sabır versin. Bütün milletimizin başı sağ olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder